På afdelingsmødet, der blev afholdt den 12. maj 2026, blev Dorte Hidan genvalgt som forperson og Pernille Hansen som nyt bestyrelsesmedlem, Pernille Nysné og Lene Hyllested blev valgt til suppleanter. De indkomne forslag blev behandlet og de fleste blev enstemmigt vedtaget. Alt dette og meget mere kan du læse om i nedenstående referat.